torsdag 17 juni 2010

INTERNET SOM INTE FUNGERAR

Nu har vi inte kunnat komma ut på internet på en hel vecka. Väldigt irriterande. Har felanmält till Telia och i går har dom gjort en koll och tydligen ska det vara nåt fel på vägen in till vårt hus så dom måste komma in och kolla vad som är fel. Det är tur att jag kan kolla på jobbet.
Jag har gjort en hel massa kort som jag är sugen på att visa, dom kommer så fort det fungerar.
Denna veckan är jag själv hemma från i söndags och kommer att vara ända till in i nästa vecka. Tommy jobbar helgen då dom ska göra en vägavstängning på vägbygget han är på. Det blir nog en lång helg. Får väl göra lite kort.....
Det roliga som hänt denna veckan är att Therese har klarat sitt körkort. När Julia och jag hämtade henne så sa Julia: "Vilket flyt du har mamma! Nu slipper du sitta med dom där böckerna och läsa hela tiden".
ha de bra så länge
kram
Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar