måndag 31 maj 2010

HELG I STOCKHOLM

Denna helgen har jag varit i Stockholm. Fastighets, där jag jobbar, har haft kongress. Vi var uppbjudna att var med på kongressfesten som var på resturang Tyrol på Gröna Lund. En jättetrevlig kväll! Det var så kul att träffa dom "öga mot öga" som man pratar med i telefon nästan varenda dag. Allt blir mycket lättare när man har ett ansikte framför sig. Jag kom inte hem förrän vid 21 -tiden igår kväll och då hade Tommy redan åkt. Inte utan att jag var lite trött....
Ikväll har Johan och Theodor varit här och ätit kvällsmat. Han inspekterade också grönsakslanden för att se om det vuxit något. Han blev glatt överraskad. Sen var han ju tvungen att visa mig att han lärt sig att åka lite på sin skateboard.
Nu tänkte jag sätta mig med lite kort en stund.
Här är några av förra veckans alster.
På några av korten har jag använt mig av stämplar från Bilmålarnas senaste kit.



ha en bra kväll
kram
Monica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar