söndag 21 februari 2010

KAN MAN GÅ I IDE?

Nu är jag så evinnerligt trött på detta snöande (är inte ensam har jag förstått) Denna helgen har vi fått 25 cm till så nu har vi totalt 73 cm. Julia har varit här denna helgen, hon tyckte förstås det var kul med alla snöhögarna. Hon skulle ta sig runt huset, men fick krypa för det gick inte annars. Tommy har skottat ner en del snö från altantaket så att det inte ska rasa in. På morgonen idag skulle vi köra Julia in till stan för hon skulle gå på sin tennisskola. Det var inga roliga vägar kan jag säga. Här på vår gata har dom inte ens skottat än.

Nu snöar det inte så mycket längre, men ska tydligen komma mer i veckan.

Här är Julia på snöhögen vid hundgården
Denna bilden är på vår grill som inte längr syns.Här är högen som Julia stå uppe på Jag har gjort några kort denna veckan med




Jag har gjort några fler men dom kan jag inte visa än. Nu i eftermiddag har jag suttit och målat lite motiv till påskkort som jag tänkte jag skulle börja så smått med ikväll när Tommy gett sig iväg. Dom är ute med mat till rådjuren nu och jag ska snart fixa till en "hemmapizza" som vi ska äta innan han ger sig iväg. Förhoppningsvis är detta sista veckan i Västervik.

Kram

Monica





1 kommentar:

  1. Åhh så mkt snö. Vi har en HEL del här åxå. Vet inte var vi ska göra av den. Så fina kort du har gjort. Jag ska åxå börja göra påskkort har jag tänkt:) Ska försöka att vara ute i god tid i år:) Önskar dig en trevlig kväll och helg. Sköt om dig och ha det så bra. KRAMIZAR Lena

    SvaraRadera