lördag 14 november 2009

Semester

Här är ett par julkort till som jag gjort.
Nu tar jag en veckas semester från julkorten och åker till Lanzarote på måndag. Det ska bli skönt att koppla av lite. När vi kommer hem är det ju dags att sätta upp adventsljusstakarna. Då blir allt lite ljusare.
Sen har jag fått reda på att det kanske löser sig med mitt jobb. I så fall ska jag pendla 1 dag i veckan till Eslöv och sedan jobba 4 dagar här hemma. En dag är ju inte så farligt att åka. Det tar 1,5 timme med tåg åt vardera hållet har jag kollat upp. Det gör jag gärna för att få fortsätta jobba med det som jag håller på med. Pendla 5 dagar i veckan eller bo borta i veckorna är inget som lockar mig.
Jag ska försöka lägga in nåt här från Lanzarote så ni får se hur jag har det.
kram
Monica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar