tisdag 20 oktober 2009

Längtar till helgen

Nu längtar jag bara till att det ska bli lördag! Då är det stora "pysselträffen" i Rottne som Landstoken anordar. Det ska bli jättekul. Tänk vad underbart att bara få sitta i två dagar och bara "pyssla". Inte behöva tänka på att det ska lagas mat eller göras något annat! Vi ses då Lian!


Igår kväll var det fullt upp. Jag hade 15 kg älgkött som stod och väntade på mig när jag kom hem. Men det gick ganska bra för jag var färdig redan 20.30 med det. Och sen blev det ett beställningskort. Jag har fått beställning på 13 kort som ska vara till ledarna på en dansclub i Växjö när dom har höstavslutning. Jag har gjort fem klara.. så det är några stycken kvar.. De ska vara olika allihop och med respektive ledares namn på. Jättekul att få göra dom!


Nu måste jag fortsätta jobba lite innan det är dags att gå hem!

kram

Monica

1 kommentar:

  1. Ja just, det är ju scrapträff! hälsa Lian är du snäll!
    Ja visst är det kul att få beställningar, även jag har en stor beställning, dog inte lika stor som din... bara 7 styck till både tjejer och killar!
    Ha det gott vännen och ha så kul i helgen!
    Kram lene

    SvaraRadera