tisdag 1 september 2009

jaha då har jag lyckats med att lägga upp en blogg. Det trodde jag aldrig
att jag skulle lyckas klara utan hjälp. Jag har varit inne och tittat på så
mångas blogsidor och sett alla dessa underbara kort och läst vad ni skrivit.
Ni är ju så många!

Men hur jag ska kunna lägga in kort och så får jag nog ta hjälp till.
Jag har inte hållt på med scrapbooking mer än knappt ett år, men lärt

mig så mycket under denna tiden och tycker det är så enormt roligt.
Min sambo ligger ute på jobb nu under veckorna så när han åker på
söndagskvällen åker papper och sax fram (en granne sa att nu ligger det
papper och saxar över hela huset). Nja inte riktigt, men jag plockar inte
undan när jag går och lägger mig utan det får ligga framme till nästa kväll.
Just nu håller jag på med att göra inbjudningskort till ett 94-årskalas.
Vi firar tillsammans eftersom vi fyller så nära varann i oktober. Theodor
mitt ena barnbarn blir 4 år, min son Johan blir 35 år och jag blir 55 år.
Hoppas jag kan få hjälp av någon så jag kan lägga ut något av dessa och
visa för er.



Nu måste jag återgå till jobbet



kram



Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar