onsdag 2 september 2009

Jag kanske ska berätta lite om mig själv. Jag bor tillsammans med min sambo, Tommy, och vår hamiltonstövare Gissa i en villa. Just nu har vi lite bekymmer med Gissa för hon har fått diabetes och måste ha insulinsprutor 2 gånger om dagen, men hon verkar må bra så vi får väl se hur länge det fungerar. Hon är 8 år.
Jag jobbar som kontorist på en fackföreningsexpedition och har gjort så i 25 år. Min sambo är grävmaskinist. Vi har inga gemensamma barn, men han har också två barn lika gamla som mina och tre barnbarn.
Jag har två barn en son Johan som är 35 år och har en som heter Theodor och är 4 år. Sen har jag en dotter som heter Therese och är gift och har Julia som är 6 år. (Stora damen numera, går inte på dagis längre utan i skolan. Två framtänder sitter just nu ganska löst). Hon älskar att pyssla med mormor!
Jag har alltid tyckt om det här med pyssel, har alltid stickat och virkat. Sen träffade jag Lian och hon förde in mig på detta med scrapbooking. Det blir som ett gift!!!!!!!!!!! Har varit med på ett par träffar och tyckt det varit helt underbart. Jag är inte så duktig än vilket man kan konstatera när man ser alla era alster ute på nätet. Jag brukar kika lite för att få lite idéer, kanske att kombinera tillsammans med mina egna. Jag har bara gjort ett par layouter än så länge. Tycker att det är roligare att göra kort.
Ha en fortsatt bra dag

Monica

3 kommentarer:

  1. Men herre g... här sitter jag o skriver utlägg om hur man gör inlägg, du kan ju både fixa bilder och inlägg utan mina utlägg! Nu borde jag "lägga" mig för några timmars skönhetssömn. som om det skulle hjälpa ;D

    Tjipp tjipp

    SvaraRadera
  2. Grattis till nya bloggen!!
    Funderar också på att skaffa egen, känns dock som en lite för stor utmaning än så länge.
    Men det verkar jättekul =)
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  3. Grattis till bloggen, ska bli jätteskoj att se vad som skapas i Rottne ;) Välkommen att hälsa på hos mig :) http://supermillis.blogspot.com
    Kram och ha det bra!

    SvaraRadera