tisdag 7 februari 2012

SOCKOR TILL JULIA OCH ELSA OCH EN "KNÄHUND"

Vår lilla valp har vuxit och tror att hon fortfarande kan sitta i husses knä.... hon är 8½ månad nu och väger nästan 20 kg.. Här är ett kort som jag hittade på nätet och tyckte såg lite kul och annorlunda ut.

Så här ser det ut när man öppnat det (blev lite fel ordning på bilderna)och så här ser det ut när det är stängt



Sen kom det önskemål om sockar till Elsa när hon skulle börja på dagis. När jag var ute och letade efter ett mönster hittade jag dom här "skrynkelsockorna" som såg lite häftiga ut. Storasyster ville också ha...





Nu får har jag börjat måla lite påskmotiv, för det går ju snart dithän också. Ljusare tider stundar.

Ha de bra

Kram

Monica










2 kommentarer:

  1. hej Monica!
    Detta blev ju lite kul! Men ett härligt kort är det.
    Ha en bra dag!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. Gillar ditt kort vad snyggt det blev:)

    Å vad fina sockor du har stickat vad du är duktig sådant kan inte jag alls !!!

    Ha en jättetrevlig fredag och helg :)

    Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥:)

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera