onsdag 2 mars 2011

SCRAPHELG

Helgen som gick hade Anne ordnat "Risingeträffen" för oss. Vi var ett 30-tal "tokiga" tjejer som pysslade i två dagar och blev serverade en massa god mat.
Dom två översta korten är gjorda till utmaningarna som var.
Jag gjorde ett bröllopskort till söndagens utmaning och grattiskortet till lördagens utmaning. Grattiskortet vann jag pris för. Det är inga röstningstävlingar utan utlottningstävlingar.
Ett stort tack till Anne, Ulla och alla dom andra som hjälpte till
Sen blev det två påskkort också. Det går ju snart dithän så det är ju lika bra att börja i tid.

Här är fortfarande lite tomt efter Gissa, men nu ska inte Tommy ligga ute på jobb längre så då blir det lite bättre på kvällarna. Inte så ensamt... Sen har vi börjat att leta efter en ny liten valp och förhoppningsvis kommer det ett litet monster till sommaren. Det ska bli kul.. visserligen blir det lite nattvak i början innan den blir riktigt rumsrem, men det kan det vara värt.
Nu slipper jag inte att åka till Eslöv längre.. ska börja nästa vecka.. men det blir nog bra det med.
Ska försöka att komma in här lite oftare och göra inlägg, det har varit väldigt dåligt med det på sista tiden. Nu sätter jag mig med några påskkort till..har hittat några roliga vikningar som jag ska prova på
kram
Monica




7 kommentarer:

  1. hej vännen!
    Så underbara kort, gillar dem alla fast grattiskortet är favorit.
    Vikningen på ett av påskkorten ser kul ut!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara snygga kort du visar med många fina underbara detaljer på:)
    Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg:) Kramar från lilla pyssel Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Bara trevligt att hälsa på hos dig ska du veta:)
    Tack själv för alla dina fina kommentarer hos mig det gör mig mycket glad ska du veta:)
    Hoppas att du får en riktig trevlig söndag, kramar från lilla pyssel Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Halloj, ja det var kul i Risinge. Hoppas det blir en träff till i vår.
    Monica, jag undrar, var nånstans på CO var det man kunde hitta "din" spellbindersförvaring?
    Kram o ha en trevlig helg.
    Petra

    SvaraRadera
  5. Tittar förbi och önskar dig en riktig trevlig dag och ha det bäst:) Kramar från lilla pyssel Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Godmorgon min vän!
    tack söta Monica för kuvertet med det fina i!
    Snart är något på väg till dig!
    ha en bra dag och var rädd om dig1
    kram lene

    SvaraRadera
  7. Tack snälla för besöket och din ord som du lämnat kvar hos mig:)
    Jag väntar så gärna till du hinner och lägga in nåt nytt:)
    Tokit om du har mycket för tiden med jobbet, hoppas bara att det inte blir för mycket bara!
    Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg, ha det bäst:) Kramar från lilla pyssel Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera