tisdag 7 december 2010

SNÖ OCH SNÖ

Här bara snöar och snöar. Nu tycker jag det räcker. Vill inte ha mer nu för på lördag ska vi åka till Ullared och då tänkte jag köpa lite julklappar. Har inte köpt en enda än. Jag som brukar var färdig med dom innan advent. Vet inte vad som hänt, men jag är ju van att gå på stan på lunchen och handla och nu har jag min arbetsplats på ett industriområde.
Jag börjar tröttna på julkorten nu, har gjort ca 250 stycken med värmeljuspåsar och värmeljuskort. Så idag var det roligt att få göra ett annorlunda kort. Det är till en arbetskamrat som är sjuk.
Kram
Monica


3 kommentarer:

  1. Oj, oj oj det var många kort! Jag tycker jag har gjort mycket, men där ligger jag i lä!
    Hoppas allt är bra med dig!?
    Jag måste fråga om jag skickade några hänglar till dig, här har det varit lite si och så med minnet ett tag!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. God Jul och Gott Nytt År. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Ett Riktigt Gott Nytt År till dig!
    Kram lene

    SvaraRadera