tisdag 7 september 2010

JULKORT VECKA 36

Tack!!! För alla fina kommentarer jag fått när jag vann veckans utmaning hos Altheas Mix Där julkortet skulle innehålla kryddor och band.
Här är kortet till denna veckas utmaning där kortet skulle innehålla lås, nycklar, beslag eller gångjärn



Nu ska jag fortsätta med mina julkort. Har 80 st klara, ska bli 100.
Men igår var jag hos min massör och då vill hon också ha lite kort att sälja på julstugan som dom har där hon bor. Det får väl bli några fler.... Men jag har ju fortfarande god tid på mig...
Kram
Monica




3 kommentarer:

  1. Snyggt, ser att du gjord ett frame kort..... vill du ha en mall där baksidan inte syns???
    kram lene

    SvaraRadera
  2. super snyggt kort du gjort denna veckan också *ler*

    SvaraRadera
  3. Ska rita av mallen så du får den i veckan som kommer!
    Vill önska dig en trevlig helg!
    Kram lene

    SvaraRadera