tisdag 6 april 2010

NÅGRA BESTÄLLNINGSKORT

Jaha , och så var det slut på helgfirandet och det är vardag igen. I går kväll gav Tommy sig iväg igen så nu är det bara Gissa och jag hemma. Han har varit hemma i tre veckor nu, så jag har vant mig av med att vara själv. Men för att "slå ihjäl" tiden på kvällarna så har jag plockat fram lite kort att göra. Här har varit ganska lugnt i helgen. Långfredagen hade vi lite kalas och Julia stannade kvar och sov över. Sen har det gått på halvfart här.

Nu är det inga helger förrän Kristi Himmelsfärdsdag att se fram emor förutom den 24-25 april nere på Rottnegården när det är scrapträff som Helena på Landstoken ordnar. Det ser jag verkligen fram emot.

Några beställningskort som jag gjort i helgen






kramar

Monica




1 kommentar:

  1. Va fina kort!!!
    Nu har jag fått grillkillen.. var det något mer du ville ha, har glömt det!
    Vill önska dig en trevlig helg!
    Kramizar från Lene

    SvaraRadera