torsdag 3 december 2009

LITE BILDER OCH KORT

Jaha, nu fick jag bilderna i fel ordning. Jag skulle börjat med Lanzarote.. men det blev julkorten i stället.
Fick för mig att jag skulle prova på att göra såna här små påsar med tändsticksaskar. Det var jättekul. Tänkte att jag skulle använda dom som "julblommor".Sen är det några julkort som jag gjort sen jag kom hem.



Här kommer några bilder från Lanzarote. Den första är från restaurangen. Det är gjort med grönsaker och frukter

Här är Theodor på stranden. Han tyckte att det var jättemysigt. Bada, bada. bada.
Kram
Monica






1 kommentar:

  1. hej min vän! Uch så tråkigt att du blev sjuk när du kom hem, man ska ju ha det bra nr man haft semester!
    Snygga ljuspåsar och härliga kort!
    Men du är väl ändå det bästa som finns!!! Tack så jättemycket för de fina uppstämplade, jag blev superglad!
    Jag ska sätta mig och göra mina egna julkort, jag har såld precis allt jag hade, även det jag egentligen inte ville sälja, men det blev ju goa pengar att köpa nya grejer för!
    Ha det bäst min vän och grattis till att du fick ha kvar jobbet, det är guld värd idag!
    massor av kramar från Lene

    SvaraRadera